Funkcionālā apģērba un taktiskā ekipējuma ražotājs SIA “SRC Brasa” atklāj interneta veikalu

Uzņēmējdarbība un inovācijas
Sargs.lv
Image
militārā industrija
Foto: vrsž. Gatis Indrēvics/Aizsardzības ministrija

Funkcionālā apģērba un taktiskā ekipējuma ražotājs uzņēmums SIA “SRC Brasa” atklājis interneta veikalu, līdz ar to savus ražojumus padarot pieejamākus arī civilajam tirgum. Kompānijas valdes loceklis Kristiāns Brēdermanis gan precizē –  tie produkti, kas tiek ražoti profesionāļiem, piemēram, Nacionālo bruņoto spēku karavīriem, internetā gan nebūs pieejami, bet tajā gan zemessargi, gan aktīvās atpūtas cienītāji varēs atrast daudzfunkcionālu apģērbu un ekipējumu dažādiem laika apstākļiem un pielietojumam. Turklāt pavasarī sortimentu plānots paplašināt, piemēram, ar taktiskajām somām un specifiskiem produktiem šaušanas sportam.

Uzņēmuma valdes loceklis K. Brēdermanis norāda – internetveikals ir papildu virziens, pie kā darbs uzsākts jau Covid-19 pandēmijas sākumā, kad daudziem uzņēmumiem bija jāpielāgojas ierobežojumiem un jāpārkārto darbība.

Tolaik tika pieņemts stratēģisks lēmums savu produkciju piedāvāt arī civilajam tirgum. Tiesa gan, formas tērpus un cita veida apģērbu un ekipējumu, kas tiek ražots profesionāļiem, piemēram, Nacionālo bruņoto spēku karavīriem, interneta veikalā atrast nevarēs, taču līdzīgus produktus ar dažādu funkcionalitāti – gan.

Image
militārā industrija
Publicitātes foto
Publicitātes foto
“Tiešsaistē pieejamais apģērbu sortiments ir pielāgots plašākam klientu lokam, kam nav nepieciešama paaugstināta antibakteriālā aizsardzība vai noturība pret uguni. Mūsu zīmols “Suited Systems” piedāvā alternatīvas iespējas cilvēkiem, kuriem nav saskarsme ar kaujas lauku vai militāro jomu,” saka K. Brēdermanis.

Viņš gan piebilst – šī ir ilgtermiņa investīcija, un vienlaikus notiek darbs ar starpnozaru ekspertiem, lai pilnveidotu vairākus nākamās paaudzes projektus specifiski tiem, kuri ar militāro jomu ir saistīti. 

9. februāris bija interneta veikala pirmā darba diena un K. Brēdermanis atzīst – pārsvarā interesi izrāda tieši karavīri un zemessargi. Uzņēmuma ražotās ekipējuma sistēmas un apģērbs paredzēts dažādiem spēku un operāciju veidiem gan mainīga klimata, gan īpaši aukstos laika apstākļos, tāpēc ikviens varēs piemeklēt sev piemērotāko risinājumu.

“Tas attiecas arī uz aktīva dzīvesveida cienītājiem, jo nepieciešamās apģērbu funkcijas vai īpašības var pārklāties. Bet produktu vienības, kas paredzētas profesionāļiem, gan nebūs pieejamas internetveikalā. Taču izvēle tiešsaistē ir pietiekami daudzveidīga, turklāt pavasarī ekipējumu papildinās, piemēram, taktiskās somas, kā arī specifiski produkti šaušanas sportam,” stāsta uzņēmuma pārstāvis.

Image
militārā industrija
Publicitātes foto
Publicitātes foto

Lielākā daļa SIA “SRC Brasa” saražotās produkcijas tiek eksportēta, tas ir arī viens no galvenajiem iemesliem, kāpēc internetveikals ir nozīmīgs atskaites punkts.

“Ņemot vērā ātro piegādi un līdzšinējās iestrādes, prognozēju pieprasījumu arī no Igaunijas un Lietuvas brīvprātīgajām organizācijām – “Kaitseliit” un Lietuvas “KASP”. Nopietni strādājam pie pozīciju nostiprināšanas šajos tirgos, vienlaikus domājot arī par uzņēmuma tālāko ģeogrāfisko izaugsmi,” saka K. Brēdermanis.

Viņš norāda, ka ar interneta veikala palīdzību potenciālais klientu loks ir mērāms vairākos desmitos tūkstošu cilvēku, kuriem ir vienādas intereses un funkcijas uzdevumu izpildei, tāpēc interneta veikals jau sākotnēji izveidots angļu valodā.

Tomēr K. Brēdermanis uzsver, ka starptautisko interesi par uzņēmumu stimulē spēcīga sadarbība nacionālā līmenī ar Aizsardzības ministriju un NBS, jo šāda pieredze palielina klientu uzticību. Vienlaikus tas sniedz arī potenciālu audzēt eksportspēju un atzīmēt mūsu valsti pasaules kartē.
Image
militārā industrija
K. Brēdermanis ar aizsardzības ministru A. Pabriku un AM parlamentāro sekretāri B. Bļodnieci industrijas pasākumā Ādažos 2020. gada oktobrī. Foto: vrsž. Gatis Indrēvics
K. Brēdermanis ar aizsardzības ministru A. Pabriku un AM parlamentāro sekretāri B. Bļodnieci industrijas pasākumā Ādažos 2020. gada oktobrī. Foto: vrsž. Gatis Indrēvics

Viņš norāda – internetveikala izveide ir nozīmīgs atskaites punkts ne tikai uzņēmuma, bet arī aizsardzības un militārās industrijas attīstībā kopumā. “Nepārtraukta pakalpojuma pieejamība krīzes laikā ir stratēģiski svarīga, lai vietējos un NATO dalībvalstu sadarbības partnerus apgādātu ar nepieciešamajiem produktiem jebkurā diennakts laikā bez klātienes kontakta,” atzīst K.Brēdermanis.

Uzņēmums “SRC Brasa” specializējas funkcionālā apģērba un taktiskā ekipējuma izstrādē, testēšanā un ražošanā, tāpēc uzņēmuma prioritāte vienmēr būs pievienotās vērtības produkti dažādām armijas vienībām, pūļa kontrolei un ballistiskai aizsardzībai.  Investējot pētniecībā un pasaules līmeņa tehnoloģijās, pievienotās vērtības produkti tiek pielāgoti kaujas situācijām jebkurā vidē un klimatā, uzņēmumam sadarbojoties ar Latvijas Nacionālajiem bruņotajiem spēkiem, civilo sektoru un NATO dalībvalstu armijām.

Dalies ar šo ziņu