Buklets "Kā rīkoties krīzes situācijā" vieglajā valodā

Lasīt
NBS Aviācijas bāzē Rembates pagastā notiek pilna apjoma ārkārtas situāciju mācības
Foto: srž. Ēriks Kukutis/ Aizsardzības ministrija

Bukletā lasi: 

Kas ir krīze?

Kāpēc jābūt gatavam krīzei?

Kā gatavoties krīzei?

  • Ūdens
  • Pārtika
  • Zāles
  • Higiēnas preces
  • Ko likt ārkārtas gadījuma somā?

Kā rīkoties krīzes gadījumā?

  • Ko darīt evakuācijas laikā?
  • Kā pretoties ienaidniekam?
  • Atbalsti valsts aizsardzību!
  • Ko darīt apšaudes vai uzlidojuma laikā?
  • Ko darīt ķīmiskā uzbrukuma gadījumā?
  • Ko darīt kodolieroču uzbrukuma gadījumā?
  • Vai pazīsti atbildīgos dienestus?

Tests

Dalies ar šo ziņu