Krievijā mazinās uzticība televīzijai, bet pieaug sociālajiem tīkliem

Ārvalstīs
Sargs.lv/Kommersant

Aprīlī salīdzinājumā ar martu no 33% uz 23% ir mazinājusies Krievijas iedzīvotāju uzticība televīzijai, bet no 26% uz23% – interneta ziņu vietnēm, liecina starptautiskās reklāmu grupas “GroupM” pētījums.

Lielākais uzticības kritums televīzijai ir fiksēts ārpus Maskavas un Sanktpēterburgas dzīvojošo Krievijas iedzīvotāju vidū – kritums no 34% uz 24%), bet galvaspilsētā un “ziemeļu metropolē” uzticības kritums televīzijai fiksēts 6 procentpunktu apmērā. Tikmēr Krievijas iedzīvotāju uzticība sociālajiem tīkliem mēneša laikā pieaugusi no 19% līdz 23%.

Kopumā novērots, ka cilvēki Krievijā mēģina mazāk sekot līdzi ziņu raidījumiem un, karam ieilgstot, Krievijas iedzīvotāji ne tik daudz meklē alternatīvus ziņu ieguves veidus, cik vēlas no ziņām norobežoties, koncentrējoties uz savām ikdienas gaitām.

Sociologu ieskatā, tas liecina nevis par draudiem režīma stabilitātei, bet par vienu no sabiedrības adaptācijas formām pašreizējos kara un pret Krieviju vērsto sankciju apstākļos.

Dalies ar šo ziņu