
Britu Ziemassvētku nedēļas mūzikas topā uzvar karavīru sievu koris
Lielbritānijas Ziemassvētku nedēļas topā uzvarējis britu karavīru sievu koris "Military Wives Choir", pārspējot realitātes šova "The X Factor" uzvarētājus un "Nirvana" fanu kampaņu.
Par Lielbritānijas singlu topa Ziemassvētku nedēļas oficiālo uzvarētāju pasludināta britu karavīru sievu kora "Military Wives Choir" dziesma "Wherever You Are", kas laika posmā no 18.-24.decembrim pārdota 556 000 eksemplāru, kas ir vairāk nekā pārējās topa 12 dziesmas kopā. Karavīru sievu kora dziesma arī kļuvusi par sešos gados pārdotāko singlu. Daļa no pārdošanas ienākumiem ziedota bruņoto spēku labdarības organizācijām.
„Es apsveicu „Military Wives” un diriģentu Garetu Maloni, kas sacensību par Ziemassvētku topu šogad padarīja par vienu no lieliskākajiem vēsturē. Tie ir patiesi izcili panākumi, nedēļas laikā panākt vairāk nekā pusmiljonu pārdošanas apjomu bez milzīgās vairāku nedēļu reklāmas kampaņas, kāda stāv aiz „X Factor”,” norādīja topa apkopotāju „Official Charts Company” izpilddirektors Martins Talbots.
Būtu grūti iztēloties kādu citu izpildītāju, kas pēdējos 60 gadus būtu vēl vairāk pelnījis saņemt šo godu.
Un viņu uzvarai mums visiem vajadzētu likt padomāt par daudzajām karavīru, kas nav mājās Ziemassvētkos, sievām un ģimenēm,” sacīja Talbots.
Britu karavīru sievu koris „Military Wives Choir” nesen piedalījās telekanāla BBC 2 koru dziedāšanas šovā The Choir, kurā neprofesionālu dziedātāju grupas tika apmācītas dziedāšanā. Dziesmas „Wherever You Are” teksta autors Pols Mīlors BBC News pavēstīja, ka dziesmu sarakstījis no vēstulēm, kuras sievietes rakstījušas saviem partneriem, kas dien Afganistānā.
„Tas ir tik nereāli. Kurš pirmajos mēģinājumos būtu iedomājies, ka mēs varētu iegūt Ziemassvētku pirmo vietu?” sacīja kora diriģents Garets Malone. „Paldies britu publikai par sniegto atbalstu labdarības organizācijām „The Royal British Legion” un „SSAFA Forces Help”, iegādājoties šo singlu. Šo lielisko sieviešu talantu un spēku mums palīdzēja parādīt Kriss Evanss un Radio 2. Fantastisks bijis arī britu armijas sniegtais atbalsts šim korim. Es esmu sajūsmā, ka viņas ir atradušas savu balsi,” sacīja diriģents.
„Military Wives Choir” pārspēja talantu šova „The X Factor” šā gada uzvarētāju „Little Mix”, kas sacentās ar kaverversiju īru dziedātāja Demiena Raisa dziesmai „Cannonball”. „Little Mix” singls bijis arī vissliktāk pārdotais „The X Factor” singls kopš 2004.gada. Karavīru sievu koris arī pārspējis šā gada alternatīvo kampaņu, kas centās panākt amerikāņu rokgrupas „Nirvana” 1991.gada dziesmas „Smells Like Teen Spirit” uzvaru britu topā. Britu aktīvisti šogad atkal rīkoja kampaņu, lai nepieļautu mūzikas realitātes šova „The X Factor” kārtējo uzvaru Ziemassvētku nedēļas topā. Lai veicinātu „Smells Like Teen Spirit” uzvaru topā, sociālo komunikāciju vietnē Facebook tika uzsākta kampaņa, kurai domubiedros piereģistrējušies vairāk nekā 100 000 atbalstītāju. Paužot atbalstu kampaņai, grupas „Nirvana” atlikušie dalībnieki arī Lielbritānijā atkārtoti izlaida singlu ierobežotā metienā.
LETA-NME