Lielbritānijas armija uzsāk jauno rekrutēšanas kampaņu “Tavai armijai vajag Tevi”

Ārvalstīs
Pēc forces.net, dailystar.co.uk, dailymail.co.uk un news.sky.com materiāliem

AD5565E4359D40C190BAF75B27C01297.jpg

Rekrutēšanās kampaņā Lielbritānijas bruņotie spēki nolēmuši vērsties pašcentrētajiem un mērķtiecīgajiem tūkstošgades jauniešiem, parādot, ka armija norobežojas no stereotipiem par mūsdienu jauniešiem un redz cilvēkus savādāk.

Lielbritānijas armija uzsāk jauno rekrutēšanas kampaņu “Tavai armijai vajag Tevi”

Armijas rekrutēšanas priekšnieks ģenerālmajors Pols Nonsons uzsver: “Armija redz cilvēkus citādi, un mēs lepojamies, ka skatāmies tālāk par sterotipiem un saskatām jauniešu potenciālu. Mēs saprotam ceļu, kas viņiem vajadzīgs, lai gūtu panākumus.”

Plakātos redzami Kičenera stilā zīmēti karavīri ar stereotipiskiem aprakstiem, kas tiks izvietoti kā vides reklāmas visā Lielbritānijā. Jaunās radio, televizījas un interneta reklāmas, izmaksāja 1,5 miljonus stērliņu mārciņu, un tās cenšas pārliecināt kandidātus, ka sabiedrībā uztvertās vājības armija  uztver par stiprajām pusēm. Pašbilžu veidotāji tiek uztverti kā pašpārliecināti, t.s. “telefona zombiji” – mērķtiecīgi, bet “Es” paaudze – kā pašapzinīga.

Kampaņa parāda, ka armijā pavadītais laiks sniedz dzīvei noderīgas zināšanas, biedriskumu, piedzīvojumus un iespējas, kadas nepiedāvā neviens cits darbs, un visi amati ir pieejami gan sievietēm, gan vīriešiem.

Šī kampaņa ir turpinājums pērnā gada 1,6 miljonus stērliņu mārciņu vērtajam darbam, kurā tika radītas reklāmas, kurās teikts, ka karavīram ir labi izrādīt emocijas, pievērsties Dievam. Šāda jauniešu uzrunāšana vainagojās ar lielāko pieteikuma anketu saņemšanu pēdējo piecu gadu laikā.

Kampaņas, kuru rīko privātā sektora uzņēmums “ Capita Business Services Ltd”, sauklis ir “Tavai armijai vajag Tevi”.

“Capita” reklāmas kampaņas veido kopš 2012. gada, kad ar to Aizsardzības ministrija noslēdza 495 miljonus stērliņu mārciņu vērtu ilgtermiņa līgumu par rekrutēšanas ārpakalpojumu sniegšanu.

Pērn oktobrī parlamenta Aizsardzības komisija paziņoja, ka britu armijai ir 77 000 militāru sagatavotu karavīru. Tās mērķis ir 82 500.

2016.gadā Lielbritānijas armijas veiktajā aptaujā secināts, ka jaunieši vecumā no 18-35 gadiem vidēji trīs ar pusi stundas dienā pavada spēlējot video spēles vai sociālajos medijos.

Dalies ar šo ziņu